VERZENDEN

Verzenden

Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Je kan ons bereiken per mail: info@reyntjedevos.be

Je kan ons bellen op het volgende nummer: +32 0485 385 770.

En dit op de volgende dagen: Maandag tot vrijdag: 10u tot 18u

Kan ik de producten ergens bekijken?

Je kan op afspraak terecht in ons magazijn te Geneverpiete 12, 8460 Oudenburg. Verder kan je alle producten op onze website in detail bekijken.

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Alle prijzen zijn steeds incl. BTW en zichtbaar op onze webshop per artikel. Bij bestellingen minder dan €75 komen er alleen verzendkosten bij. Voordat je jouw bestelling bevestigt worden deze kosten duidelijk vermeld. Is je bestelling hoger dan €75, dan verzenden we je pakje gratis naar adressen in België en Nederland. Bij bestellingen met een minimum orderwaarde van €150 voorzien we gratis verzending naar Frankrijk en Duitsland. Andere landen betalen verzendkosten.

Reyntje de vos werkt met de pakjesdienst BPOST.

 

 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Omdat wij voor het behoud van onze planeet zijn verzenden wij 2 keer per week, dit wil dus zeggen dat je bestelling steeds binnen de 3 kalenderdagen wordt verzonden.

Word ik op de hoogte gehouden van het levertijdstip?

BPOST informeert je altijd op voorhand over de levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, je kan je levering wijzigen in de "mijn voorkeuren" of de "BPOST APP":

  • Rechtstreeks in een afhaalpunt
  • Leveren op een ander adres
  • Neerzetten op een veilige locatie

Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak waarin je pakket zal aankomen.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Geen probleem. Je pakket wordt naar een postkantoor in je buurt gebracht. Op deze manier heb je jouw pakket de eerstvolgende werkdag in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen. BPOST laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van het postkantoor en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. 

Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 kalenderdagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestelde pakketten bij Reyntje de vos worden, of rechtstreeks bij je thuis met BPOST geleverd; of in een postkantoor klaargezet voor afhaling.

Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?

Hier hebben we een oplossing voor. Je kan je bestelling laten afleveren op een ander adres (bij de buren, op je werk) of in een postkantoor in je buurt. Hier kan je het tijdens de openingsuren van het postkantoor ophalen en dit op een tijdstip dat jou past (ook op zaterdag en soms zelfs op zondagvoormiddag). 

Kies je voor levering thuis en ben je toch niet thuis en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan doen we ons uiterste best om het pakket zo snel mogelijk bij je aan te laten komen. We informeren je verder in detail via een bericht dat de chauffeur voor je achterlaat.

Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeautje naar het feestvarken laten sturen?

Ja, dit kan zeker. Tijdens de bestelprocedure kan je de naam en het leveringsadres van de gelukkige opgeven. Wil je graag nog een persoonlijke boodschap schrijven die we op een leuke kaartje afdrukken en bij de bestelling voegen? Of het laten inpakken in een feestelijk papier?  Dit kan ook, helemaal op het einde van het afrekenproces bij Opmerkingen.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, na het bevestigen en online betalen van je bestelling ontvang je van Reyntje de vos een mail, met daarin een gedetailleerd overzicht van je bestelling en een tracking nummer. Via de website van BPOST, kan je met je tracking nummer je pakketje volgen.

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Indien je bij de levering merkt dat er iets stuk is, kan je het best binnen 24 uur contact met ons opnemen via e-mail: info@reyntjedevos.be met gedetailleerde uitleg en foto's. Na overleg kan je het pakje terugsturen en doen we het nodige om het product te vervangen.

Retourzendingen stuur je naar: Reyntje de vos, Geneverpiete 12, 8460 Oudenburg, België.

Overmacht

Reyntje de vos is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Reyntje de vos en transportstagnatie.